Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Βάνα Μπάρμπα Τι αποκάλυψε για την κόρη της

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www./forum/showthread.php?p=40310#post40310


Βάνα Μπάρμπα
Τι αποκάλυψε για την κόρη της




Στο σπίτι τους στη Γλυφάδα τις συνάντησε ο φωτογραφικός φακός του OK! Η Βάνα Μπάρμπα και η 9χρονη κόρη της φωτογραφίθηκαν για το επετειακό τεύχος του OK! στηρίζοντας ταυτόχρονα το πολύτιμο έργο του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Το Χαμόγελο του Παιδιού.


Ποια δικά σου χαρακτηριστικά βλέπεις στην κόρη σου;
Μπορεί τα παιδιά να κουβαλάνε το DNA των γονιών τους, αλλά ταυτόχρονα έχουν αυτονομία και μοναδικότητα. Η Φαίδρα έχει πάρει από εμένα το αντιδραστικό πνεύμα. Δεν πρόκειται δηλαδή να κάνει κάτι επειδή της το λέω εγώ, παρά μόνο αν η ίδια το θέλει. Επειδή κι εγώ ήμουν ένα πολύ ατίθασο κορίτσι και είχα παιδέψει πολύ τη μητέρα μου, μου έλεγε καμιά φορά χαριτολογώντας: «...............................πηγη yousouroum.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www./forum/showthread.php?p=40310#post40310

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου