Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Η "βρεγμένη" Ελένη

πηγη yousouroum.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www./forum/forumdisplay.php?f=70


Η "βρεγμένη" Ελένη



«Οι χωρισμένοι δεν γιορτάζουν ποτέ» λέει το λαικό άσμα. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση της Ελένης Μενεγάκη η οποία δύο χρόνια μετά το χωρισμό της από τον Γιάννη Λάτσιο φαίνεται ότι βιώνει μία από τις καλύτερες περιόδους της ζωής της.



Το απόγευμα της Παρασκευής 27 Ιανουαρίου ο φωτογραφικός φακός του ΟΚ! την εντόπισε στην Κηφισιά, όπου πραγματοποίησε αγορές για την κόρη της, Βαλέρια. Η μικρή γιόρτασε την επόμενη ημέρα –το Σάββατο 28 Ιανουαρίου– τα τέταρτα γενέθλιά της. Μάλιστα, η Ελένη έσπευσε να απαντήσει στις ευχές των θαυμαστών της από την προηγούμενη ημέρα στο Twitter, όπου έγραψε: «Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές για τη μικρούλα μου! Αύριο είναι 4 χρόνων. Απίστευτο, μεγάλωσε και το μικράκι μου».



Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού HELLO! η Ελένη Μενεγάκη μαζί με τον Μάκη Παντζόπουλο και τα παιδιά εκμεταλλεύτηκαν τη σχολική αργία των Τριών ιεραρχών, και έκαναν μία μίνι απόδραση στην Άνδρο που απόλαυσαν τις χειμωνιάτικες βόλτες τους. Αμέσως μετά την επιστροφή τους στην Αθήνα η Ελένη Μενεγάκη έσπευσε να κάνει κάποια ψώνια με αποτέλεσμα να καθυστερήσει στην εκπομπή της. Ενημέρωσε μάλιστα το κοινό της μέσω του twitter της. «Θέλω 20 λεπτά να φτάσω στο studio. Τα μαλλιά μου είναι βρεγμένα και είμαι άβαφη ακόμα1 Καλή μου τύχη». Ο φωτογραφικός φακός του περιοδικού την εντόπισε με βρεγμέναμαλλιάάβαφη αλλά πάντα χαμογελαστή.


πηγη yousouroum.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www./forum/forumdisplay.php?f=70

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου