Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ράνια Θρασκιά: Επιστρέφω με δική μου απογευματινή εκπομπή

Ράνια Θρασκιά: Επιστρέφω με δική μου απογευματινή εκπομπή - www.yousouroum.gr/forum - Η πιο γλυκιά μας συνήθεια


Ράνια Θρασκιά: Επιστρέφω με δική μου απογευματινή εκπομπή



Λίγους μήνες πριν γίνει ξανά μανούλα η Ράνια Θρασκιά, ανακοινώνει την επιστροφή της στην τηλεόραση.

Σε συνέντευξη της στο People αποκαλύπτει: «Την πρόταση γι' αυτό που θα κάνω τώρα τηλεοπτικά την είχα από τον περασμένο Μάρτιο. Είναι όμως επιλογή μου να μη δημιουργώ θόρυβο γύρω από το όνομά μου χωρίς λόγο.»

Όπως αποκαλύπτει αναλαμβάνει την απογευματινή ζώνη μεγάλου σταθμού: «Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι θα αναλάβω την απογευματινή ζώνη ενός μεγάλου καναλιού με μια εξαιρετική συνεργασία. Η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει από το κανάλι με όποιον τρόπο αυτό επιλέξει.»

Εμείς περιμένουμε να δούμε το κανάλι που βρήκε τηλεοπτική στέγη η παρουσιάστρια και ποιο θα είναι το είδος της εκπομπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου